Завдання для практики (група 34)
Цьогорічне (2024/2025 н.р.) завдання лише одне, воно дуже творче й замовниками виступають співробітники коледжу. Обидві команди працюють над одним і тим же завданням в режимі конкуренції - розуміють його по-своєму, намагаються реалізувати якісь унікальні можливості й перевершити конкурентів, тож на виході мають бути два різні продукти😁
Візуальна новела рекламної спрямованості
Мета проекту
Створити гру - візуальну новелу, яка надає приємний ігровий досвід та в легкій, ненав’язливій формі знайомить з нашою спеціальністю.
Детальний опис
Жанр: Кіберпанк, Sci-Fi, Low-Fi, ретрофутуризм тощо
Тип: коротка візуальна новела - з гарним сюжетом, діалогами та приємним візуальним оформленням
Ігровий процес:
- Гра починається з прологу (один-два екрани з текстовою інформацією та ілюстраціями)
- Окрім читання гравець може обирати варіанти дій - наприклад, обирати напрямок чи предмети при дослідженні віртуального середовища (кімнати, будівлі, провулку або ще якоїсь невеликої локації), шукаючи предмети або відповідаючи на питання (або виконуючи інші дії)
- Поступово гравець отримує нові й нові карти пам’яті з частиною таємничої інформації (з’являється відповідне вітальне повідомлення)
- Зібравши всі (4-6) карти пам’яті, гравець відкриває таємницю, якою виявляється логотип нашої спеціальності (з описом і посиланням на сайт).
Візуальний стиль:
- Футуристичний дизайн
- Неонова кольорова гама
- Елементи кіберпанку (наприклад, дрони, імпланти, штучний інтелект)
- слід подбати про привабливий інтерфейс та приємні анімації
☝️ Продукти мають бути доступні на будь-якому пристрої з підключенням до Інтернету, і створені з використанням рушія RenPi або іншого за вашим вибором (Tuesday JS, Rakugo Dialog System, Yarn Spinner тощо), або Unity, чи навіть стандартного стеку технологій HTML/CSS/JavaScript з використанням Canvas API або SVG-графіки, популярних бібліотек (jQuery тощо), та мають бути захощені прямо в репозиторії за допомогою GitHub Pages.
Рекомендовані ресурси
- рушій RenPi
- запуск RenPi-ігор у браузері
- рушій Tuesday JS
- рушій Godot
- Rakugo Dialog System - плагін для створення візуальних новел з Godot
- рушій Phaser
- конструктор ігор Construct
- рушій текстових квестів Dedalus
- рушій текстових квестів TextQuest
☝️ Якщо у вас на думці інший рушій чи фреймворк - можете сміливо використовувати його - ви не обмежені у виборі технологій, мов, бібліотек чи інструментів. Тільки не забувайте, що результат не повинен містити серверного коду й має бути захощений в GitHub Pages!
💡 Непоганим прикладом (і джерелом готових проектних рішень) можуть стати демки перелічених вище бібліотек та рушіів - Three.js, Phaser, Construct. Також зверніть увагу на ці ігри, вихідні коди яких доступні для вивчення й використання, й на мій старий приклад використання Dedalus.А ще - документація з RenPy. Думаю, в Мережі ще купа подібних прикладів…
💡 Текстовий контент та вихідні коди ви можете генерувати з допомогою AI (Gemini, Copilot, Chat GPT, Claude, YOU тощо), графічні матеріали - також (Microsoft Designer, DALL-E, Gencraft,Monica, Koala,Fotor тощо). Це не заборонено, а навіть вітається!